سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جناب آقای عماد افروغ، باید خدمتتان عرض کنم که سخنانی که از ذهن منور خود در برنامه ی پارک ملت تاباندید انعکاس نوری بود از تفکر تضعیف ولایت فقیه و حاکمیت اسلامی تا نابودی آن که در سخنان شما به خوبی تبلور یافت.

این سخن که چرا باید فقیه در مجلس خبرگان باشد و جامعه شناس نباشد و اینکه باید بررسی شود که آیا مدیریت کشور اسلامی است یا خیر خود دلیل بر این دارد که حاکمیت اسلامی را شما مورد حمله قرار دادید.

داستان تنها به رهبر جامعه ی اسلامی ختم نمی شود بلکه در بتن سخنان شما این نهفته است که حاکمیت و مدیریت اسلامی باید در چهارچوب و اصول جامعه باشد و اینکه اصالت تنها با جامعه است.

آقای افروغ، بنا به تعریفی که شما از روشنفکری ارئه نمودید: باید عرض کنم که تنها کسی که خداگرایانه (اسلام گرایانه؛زیرا که الدین عندالله السلام) می اندیشد  روشنفکر است و کسی که این شرط(خداگرایانه بودن) را ندارد بالطبع روشنفکر نیست پس این جمله اشتباه است که بگوییم: «روشنفکری امری مذموم نیست بلکه اگر خداگرایانه باشد کار انبیاست.» زیراکه طبق تعریف شما از روشنفکری، لازمه ی روشنفکر بودن خداگرا بودن است.

* خطاب شما از "ما" در این جمله که بود؟ «پس از تشکیل نظام جمهوری اسلامی ما قدرت زده شدیم و فراموش کردیم که چرا جمهوری اسلامی تشکیل شد.» آیا منظور شما شامل سپاه، بسیج، فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی و مردم می شود؟ یا رهبری؟ یا مسئولین؟ یا خودتان؟
بنده به یقین عرض می کنم اگر کسی فراموش کرده، برخی از مسئولین و خود شما هستید زیرا که مردم و فعالان جبهه انقلاب اسلامی را نشناختید.
آیا خبر دارید که در شهر و روستاها در زمینه ی انقلاب اسلامی چه فعالیت هایی از طرف آدم هایی از جنس همین مردم و به دور از هر سازمانی، انجام می شود؟
ما انقلاب و رهبر را فراموش نکردیم. شما، ما را فراموش کردید و جز خود و افکار روشن خود! چیزی نمی بینید.
چه کسی گفته است که مردم واجد حقی نیستند؟
اگر منظور شما با این نظام (به شکل کنونی) است باید عرض کنم که شما یا دین اسلام را خوب نشناختید و یا اسلام را دین فردی فرض نمودید زیرا که این نظام بر اساس قانون اساسی و قانون اساسی بر اساس قرآن و سیره ی اهل بیت علیهم السلام است.

* آقای افروغ، ما هم با شما همدردیم! آره، ما هم آزادی بیان می خواهیم.

چرا باید شما و امثال شما در جای جای صدا و سیما حضور داشته باشند و حرف بزنید (از مجری پارک ملت گرفته تا فیلم ها و تبلیغات صدا وسیما) و ما حزب اللهی ها چنین حقی نداشته باشیم؟

جناب افروغ، شما اصل ماجرا نیستید، مشکل ما با جناب آقای ضرغامی است...

جناب آقای ضرغامی، شما که داغ دین بر جبین می زنید، چرا دشنه بر پشت ما و دین میزنید؟

چرا بچه های حزب اللهی در صدا و سیما حضور ندارند؟ آیا خودشان نمی خواهند یا شما میدان نمی دهید؟

چرا در یک مملکت اسلامی صدا و سیمای آن یک شبکه پیدا نمی شود که حزب اللهی باشد؟ و صدا و سیما به تریونی برای مخالفان این نظام تبدیل شده.

آقای ضرغامی، همانطور که آقای افروغ فرمودند آیا یادتان رفته که برای چه ملت ایران انقلاب کرد؟

 

+ سرلوحه سی و هفتم : وقتی عماد افروغ در پارک ملت قدم می زند !

+ عماد افروغ در پارک ملت


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :2
کل بازدید : 9096
کل یاداشته ها : 0


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ